Re: Přítulný Linux

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Pátek Duben 14 15:27:57 CEST 2000

Dobrý den,

Linux pro zajíce, to je přesně to, čeho je nám potřeba. Sice netrváme na
grafickém prostředí (možná, že RedHatovský linuxconf by nebyl špatný, kdyby
trochu fungoval, a nepadal pořád jako hrušky), ale potěší jakékoli
prostředí, které se tváří přítulně a hezky. A snaží se trochu skrýt fakt, že
neovládáme různé čáry máry s tučnákem. Děkuji za tip, a Linuxákům přeji
navázání přátelství mezi tučňákem a zajícem :-)))

Rybář