Nelze nastavit kurzor pro PS/2 mys v X-Windows

Michal Suchanek msuc8339 na lab.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 14 17:48:02 CEST 2000

> 3D/2X)
>
> Diky za postrceni, opravdu server pro S3V ma defaultne nastaven hw kurzor,
Nemel by se pro S3Trio3D/2X pouzivat XF86_SVGA? V nejakem readme jsem neco
takoveho cetl, navic mi funguje bez problemu a kurzor vypada normalne.
Xserver XF86_S3V je podle dokumentace zastaraly a jiz po nekolik verzi
XFree86 se na nem nepracuje. Divim se, ze ta karta s nim vubec funguje.

--

	Michal.Suchanek na st.mff.cuni.cz