PoloOT : Antivirus na postovni server

Jan Stavel z Olomouce oa.holub na bm.ipex.cz
Pátek Duben 14 20:47:26 CEST 2000

On Wed, Apr 05, 2000 at 10:39:37AM +0100, Ing. Radek Skoták wrote:

> 	Pokud vim tak ANTIVIRUS TOOLKIT PRO (AVP) od Kaspersky Lab. podporuje
> integraci do sendmailu a snad (tvrdili to na prezentaci) i do qmailu.
> Ovsem je to komercni soft a neni zrovna levny :(. Ja momentalne jednam s
> ceskym distributorem jestli pojede integrace do qmailu a jaka je cena
> (jejich cenik je dost neprehledny)

   Dobrý den,

při hledání anti... jsem také skončil na www.kaspersky.lab. AVP je tam i pro
linux, ale novější verze už nechodí bez klíče (asi za $$ ).

Ale mám stažený balíček AVP, který mi v jede v pohodě (má svůj AVPLinux.key)
i s novými virovými daty.

Nezkoušel jsem jej nějak zapojit do MTA, ale na konzoli jede. Umí
mbox,tar,gz,M$ format...

Je to verze 3.0 beta/130.

--
      Jan Stavěl :-)