Re: Přítulný Linux

Martin Patka smartin na semily.cz
Sobota Duben 15 01:14:02 CEST 2000

Zdravim,

> 3) Počkali na začátek instalace, a nastavili instalaci v češtině
> 4) Dále jsme zvili myš, klávesnici, apod.
> 5) Dali jsme instalaci "Vlastní".
> 6) Vytvořili jsme dva oddíly (1 GB na začátku disku pro Linux, 70 KB na
> konci jako Linux Swap)
> 7) Vybrali jsme jednotlivé balíčky
> 8) Poté nastalo kopírování, které trvalo asi hodinu.

Nevim, tady je muj subjektivni dojem, ze tohle ma asi neco spolecneho
s power-managementem. Vim, ze staci pohnout mysi a hardisk se
zase "rozjede". Tohle se v textove instalaci nestane......

> 9) Pak se objevilo hlášení, něco jako "Optimizing for better performance".
> 10) A to hlášení tam vydrželo třeba celý den, prostě se kouslo.

Tak tohle se mi stalo, kdyz jsem si pripravoval pocitac pro masqueradu.
V nastaveni site jsem si pripravil "nestravitelne" hodnoty. Ta hlaska
"Optimizing..." tam vydrzi opravdu dlouho..... :-))

Na textove konzoli (CTRL-ALT-F1) je v tuhle chvili hlaska "Sit neni
dostupna"
a na tom to zrejme zmrzne.

Od te chvile sitove nastaveni  preskakuji a radeji nastavuji rucne az po
instalaci...

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin