Re: Přítulný Linux

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Sobota Duben 15 02:04:06 CEST 2000

FR> Víte, nedávno jsme si říkali, že Linux je jedním z nejdražších
FR> běžnějších systémů. Když to vezmu ekonomicky, a spočítám za mírnou
FR> taxu cenu času stráveného nad Linuxem, a porovnám to s cenou času
FR> stráveného nad tím, než se mi podaří rozchodit třeba Windows plus
FR> nákupní cenu Windows, tak vychází Linux o dost dráž. Je jasné, že
FR> pochopení Linuxu se děje jednou, takže při instalaci Linuxu na více
FR> počítačů už začíná být Linux o dost levnější, než Windows. Řekněme, že
FR> je tu dost výrazná sleva při vyšším "odběru".

PN>Ja nevim. Pokud vam Windows, jak rikate, bez problemu funguji,
> [...]

To záleží na Vašem pojetí pojmu "opravdu fungující Windows". Já se nebavím o
internetovém serveru, nebo serveru pro podnikovou databázi s tisíci lidmi,
aby bylo jasné. Bavím se o normální práci, jako je psaní, programování,
zpracování obrázků, jednoduchou databázi, účetnictví apod. Pokud se bavíte o
tomtéž, tak s Windows problémy nemám. A dělám na nich denně deset hodin.

Chtěl jsem jenom říct, že čas má svojí cenu, hlavně pro nás, co nejsme na
univerzitách, a ani nemáme Linux ve své pracovní náplni. Nic více.

Rybář