ISDN pripojeni - LONGER

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Duben 15 02:35:13 CEST 2000

DD,

> Na hotline IOL mi tvrdi ze to je nekompatibilnim ppp protokolem.
> Mam pry zkusit pouzit standartni pppd namisto ipppd, ketry je
> v baliku isdn4linux.
> Ovsem neni mi jasne jak toto nakonfigurovat. ISDN adapter
> prece neni modem ... ?!?

Mno, ja jsem to delal pres syncppp ... nicmene pokud vyzaduji pppd misto
ipppd, musite rozjet emulaci tty ... vim, ze to isdnutils umi - jen nevim,
jak ... (isdn se pak chova jako normalni modem)

S pozdravem,
                        M. S.
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being