root bez hesla

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Duben 15 11:34:44 CEST 2000

Thu, Apr 13, 2000 ve 02:45:23PM +0200 Mila Kuchta napsal:
# Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) wrote:
# >
# >On 12 Apr 00, at 15:02, Mila Kuchta wrote:
# >
# >> >nastaveno v /etc/inittab). Spusteni shellu misto init-u by melo
# >>
# >> A to komunikujete s jadrem telepatii, kdyz
# >> tedy nemate spusteny init :-)))
# >
# >A co podle vas dela init za kouzla, ze by mel byt nenahraditelny?
#
# No vdyt uz si sypu popel na hlavu, uz mne dale nekamenujte, prosiiim.
#

Tak jsem to zkusil. Kdyz tam dam /bin/bash - zatuhne to. kdyz single -
nabehnu do single v pohode. ten shell asi nebude stoprocentni. mam RedHat
6.0.

--milan