virtual memory exhusted

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Sobota Duben 15 15:48:13 CEST 2000

On Fri, Apr 14, 2000 at 10:55:34PM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> To pole je lokalne? Na stacku je limit mensi (pustite
> si v bash-i ulimit -a), aj ked 2 MB by aj tam vliezt mali.

pole je tak globalni ze uz to snad vice nejde.

> Slusnost ovsem kaze velke polia alokovat dynamicky.
chtel bych mit data primo v programu, bez jakehokoliv dalsiho souboru.

> : rad bych do programu v C zakompiloval vetsi pole dat
>
> Alebo to myslite tak, ze vyrobite obrovsky zdrojak a zlozi
> sa vam s tym kompilator? V takom pripade si tie data napiste
> do suboru a ten si mmap-ujte.

jo jo <obrovsky>.h soubor. a kompiluju gcc a tam.
 muzete me prosim nasmerovat trochu blize co minite tim mapovanim ? dotedka
jsem to delal tak, ze jsem scriptem vytvoril .h soubor a ten jsem se tam
pokousel kompilovat

mao