Re: Přítulný Linux

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Neděle Duben 16 00:23:36 CEST 2000

FR>: 9) Pak se objevilo hlášení, něco jako "Optimizing for better
performance".
FR>: 10) A to hlášení tam vydrželo třeba celý den, prostě se kouslo.

SM>Ktora je to distribucia?

RedHat 6.1 CZ

SM>Problemy s "Optimizing for better performance" som uz kdesi
SM>na sieti videl, ale nepamatam si, kde...

SM>Ak sa nemylim, tu sa snazi ponastavovat DMA rezimy disku a.p.
SM>Je mozne, ze sa to s konkretnou kombinaciou motherboard / disk
SM>nema rado - skuste sem hodit detaily, mozno niekto pomoze.

Tato chyba se objevuje na prakticky každém počítači, kde jsme se o to
pokoušeli (asi pět naprosto rozdílných počítačů).

Už mi tu poradili, že mám vypnout APM, a kontrolu proti virům v BIOSu. Dále
přeskočit nastavení sítě. Hned, jak budu mít trochu času, tak se znovu vrhnu
na instalaci. Doufejme, že to pomůže, a že v tom není nic jiného.

Rybář