Samba: Sitove profily + NT 4.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Duben 16 12:38:03 CEST 2000

On Sun, 16 Apr 2000, Jan Vitek wrote:

> Dobry den,
>   mam problem, nadari se mi zprovoznit sitive profily na Sambe, pricemz
> klientem jsou Win NT 4.0. Vse by melo byt nastaveno, jak ma byt, ale kdyz se
> uzivatel prihlasi, naskoci hlaska "nemate pristup na centralni profil,
> pokusim se Vas prihlasit lokalne". Uzivatel ma pristup na netlogon i svuj
> profile?
>   Je vubec mozne pri soucasne stabilni verzi Samby pouzivat domenu s NT 4.0,
> tak aby se doni mohli prihlasit?
>   Funguje to tady nekomu, nebo aby to fungovalo musim prejit na Sambu 2.1
> [...]

Vy byste spise potreboval sambu TNG, ktera se snazi co nejlepe emulovat
PDC vcetne replikace na BDC. Ale videl bych to jako sice stabilni, ale
prece jen udelej si sam verzi.

Ty profily by chodit mely. Jestli jsou v nich pevne mezery v nazvech
souboru, tak si stahnete pre2 verzri samby 2.0.7, ta je velice
solidni. Ale podle me mate problem v pravech. Nejspise bude Vasim pritelem
tcpdump ze samba distribuce, co umi monitorovat primo smb protokol.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.