malinkatej linux

Jan Stavel z Olomouce oa.holub na bm.ipex.cz
Neděle Duben 16 16:42:36 CEST 2000

On Sat, Apr 15, 2000 at 08:55:00AM +0100, Petr Klimovic wrote:
> Delam si svou malinkatou "distribuci". Kopiruju na cistou partition
> postupne
> linux. Jenom soubory, ktere potrebuji. Dostal jsem se do stavu, kdy
> pres
> loadlin spustim z FATu kernel, ktery si namountuje tu moji partition.
> Dostanu
> se az k loginu. Chce po me jmeno. Mam tam roota bez hesla, ale on chce
> heslo.
> Kdyz to odklepnu, tak incorrect login. V etc mam securetty i shell,
> nebo jak se
> [...]

   Dobrý den,
přiznám se, že nevím, kde přesně máte problém ale dělal jsem si malou
disketovou distr.

Při hledání chybějících souborů pomohlo:

   strace -o aa.txt login

Vyzkoušejte si a pak prohledejte, jaké všelijaké knihovny a další soubory
potřebuje k životu (mě chyběla knihovna libstd_nss... :-(

      Hodně zdaru,
--
      Jan Stavěl :-)
  učitel na OA Emila Holuba