Kerner CRC Error

Willi Gruber gruberw na connectel-cz.com
Neděle Duben 16 18:07:32 CEST 2000

No ja nevim, ja mam ASUS board, 128MB RAM a P-III/450MHz. Uplne ten samy
kernel nabootovany pres loadlin z diskety najede v pohode.
Prekopiroval jsem na sva mista (/boot) vsechny souvisejici soubory, spustil
lilo -v a vse bez zavad, nicmene to zase nenajede. No, uvidime jak dal. Diky
za odpovedi vsem.
wg