OT: prolog a potato

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Duben 16 19:00:14 CEST 2000

      Dobry den,
 nedavno jsem nainstaloval potato, vse funguje bez problemu. Pomoci
dselectu jsem nainstaloval SWI prolog. I ten se zdal, ze funguje - ovsem
do te chvile, nez je treba pouzit retract:

  ERROR: No permission to modify static_procedure `misto/1'
   ^  Exception: (9) retract(misto('Namesti')) ?

Nainstaloval jsem tedy GNU prolog a chyba je obdobna:

uncaught exception:
error(permission_error(modify,static_procedure,misto/1),retract/1)

(Jinak program samozdrejme funguje - testovano na RH, Solarisu v SWI i GNU
prologu)

Nema nekdo podobne zkusenosti a radu, kam se mam podivat? (Do dokumentace
k SWI jsem se dival a na nic rozumneho nenarazil - mam dojem, ze se to
spise tyka C-cka, nez prologu.)

diky karel.