problémy s mailem

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Duben 16 20:51:54 CEST 2000

the_ment na centrum.cz napsal:
> Mám nainstalovaný debian gnu/linux 2.1 a zjistil jsem,
> že mi mezi uživateli nejde posílat pošta. Počítač není
> připojen k žádné síti.
>
> pokud napíšu
>
> cat dopis | mail root -s dopis
>
> rootovi vůbec nic nedojde, jen ho to při logovaní upozorní,
> že má novou poštu. maily se neukládají ani v /var/spool/mail/root.

Kdyz ho to upozorni, tak asi novou postu ma. Jinak jste mel pri instalaci
zadavat, kteremu uzivateli bude dorucovana posta pro roota (viz. /etc/aliases
root: nejaky_uzivatel).

> Prošel jsem všechny konfiguráky i logy, ale nevím, co s tím mám
> dělat.

i /var/log/exim/mainlog a asi i /var/spool/exim/msglog/* ?

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm late!" ;))