modem & spousteni X aplikaci

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Duben 16 11:39:47 CEST 2000

Jiri Vaclavovic pise:
> mam takovy problem - kdyz se pripojim modemem z X, nemohu spustit zadnou X
> aplikaci. Prisel jsem na to, ze je to diky tomu, ze po pripojeni se z meho
> pocitace stane jiny (tj. jina IP adresa a jmeno) a X server me pak odmita
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To by se dit nemelo (pokud jste to tak nenastavil sam), pri dial-up pripojeni
by melo pouze vzniknout zarizeni ppp0 a byt nastavene defaultni routovani skrz
nej.

Navic by mel vzdy existovat loopback (127.0.0.1  localhost).

> prijmout. Napadlo me reseni pomoci xhost, ale chtel bych se zeptat jestli to
> neni slepa ulicka a jestli neexistuje nejake jednodussi reseni.

BTW nedavno se tu vedla debata, s vysledkem, ze xhost neni prilis bezpecny
a mel by se pouzivat xauth - ale pouziti "xhost +localost" by na domaci
"jednouzivatelske" masine nemelo vadit.

--
                                   David Kužela