faxovani

Michal Zajic michal-zajic na email.cz
Neděle Duben 16 20:13:39 CEST 2000

Dobry den vsem
  Pro prijem i posilani faxu pouzivam mgetty+sendfax. Jelikoz mi zpusob
odesilani faxu pres sendfax/faxspool moc nevyhovuje, chtel bych to zaridit
trochu jinak. Predstavoval jsem si, ze fax proste vytisknu na tiskarnu, a
pak
mi vybehne nejaky dotaz na tel. cislo.
  Do printcapu jsem pripsal dalsi tiskarnu - pridal jsem filtr a vysledek
posilam do null (posle to filtr). Kdyz skript pouziva standardni i/o
funguje,
kdyz ho pustim jako filtr mam problem s presmerovanim (aspon myslim):
xxx # filtr < file_to_fax.ps > /dev/null
potreboval bych ve filtru (staci u jednoho prikazu) nastavit opet standardni
vstup a vystup. Jde to nejak?

Dik za pomoc
Michal

P.S. Cely je to vlastne kvuli tomu, ze se mi nedari faxovat ze StarOffice.
       Generuje mi to nejaky vadny postscript. Jen pro faxy, tisk je ok :)