OT: pruzkum > v cem delat GUI?

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Pondělí Duben 17 11:13:03 CEST 2000

Dne Ne, 16 duben 2000 jste napsal(a):
>Dobrý den,
>nejsem ve světě Linuxu ještě dlouho a teď hledám v čem dělat přenositelná GUI.
>Ale asi bude lepší si něco doporučit od zkušenějších (Perl/Tk,wxwindow,...)
>
>V čem nejčastěji programujete GUI tak aby bylo přenositelné do Windows?
>
>Prosím o nějaké doporučení, to učení už čeká jen na mě :-(

U nas jsme zvolili Qt.
Vyhody:
Perl/Tk nepripadalo v uvahu, protoze jsme potrebovali neco kompilovaneho a neco
standardniho (C/C++)
wxwindowx,GTK+ pod windows nemaji standardni vzhled windowsovych aplikaci,
zatimco Qt windowsove standardy respektuji
Nevyhody:
Qt pro windows je nutno zaplatit a neni to zrovna lacine

Po funkcni strance jsme a Qt velmi spokojeni.

			Martin