malinkatej linux

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 17 11:38:24 CEST 2000

 uhlar na fantomas.sk napsal:
> Petr Klimovic <pizi na jinak.cz> wrote:
> -> Delam si svou malinkatou "distribuci". Kopiruju na cistou partition
> -> postupne linux. Jenom soubory, ktere potrebuji. Dostal jsem se do stavu,
> -> kdy pres loadlin spustim z FATu kernel, ktery si namountuje tu moji
> -> partition.  Dostanu se az k loginu. Chce po me jmeno. Mam tam roota bez
> -> hesla, ale on chce heslo. Kdyz to odklepnu, tak incorrect login. V etc
pokud tam mate nejake logy, tak se podivat, co je v nich napsano
> -> mam securetty i shell, nebo jak se jmenuje ten seznam validnich shellu.
> -> Netusi nekdo prosim, co to jeste chce? Predpokladam, ze problem neni v
> -> hesle, ale jeste nekde okolo. Nepouziva to ani PAM ani shadows.

jste si jist, ze ten "login" ktery jste tam dal nepouziva pam ?
"ldd /bin/login"

jedni z reseni by bylo do login-u pam zakompilovat staticky ;-) a nebo
tam tech par knihoven dat.
Druhou moznosti je sehnat si knihovnu, ktera se pouzivala pred pam-em
(nevim uz, jak se jmenuje)

3. moznost - napsat si vlastni login

4. moznost - nepouzivat login, spustit rovnou shell

> btw ak si robite mini distribuciu, skuste si to vsetko kompilovat sam ;)
> budete mat mensie binarky aj kniznice...

Pokud navic vsechny knihovny ostripujete (treba i ty originalni redhati)
( strip /cesta/ke/knihovne/knihovna ) tak ziskate nekolik MB navic.
Proti takovym-to knihovnam se akorat neda nic zkompilovat
( ale to asi nebudete v minimalni distribuci potrebovat )

TIP: staticke knihovny (*.a) take nepotrebujete

s pozdravem

--Adam

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a