write-protected file

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Duben 17 13:51:03 CEST 2000

> Vazne??? Tak k cemu je to immutable dobre? Ja jsem vzdycky
> myslel, ze to udela "mensiho roota" v normalnim rezimu a "uplneho
> roota" v single-user modu. Pokud si muzu chattr -i zavolat kdykoliv,
> tak to muze udelat kterykoliv z proniknuvsich rootu. K cemu by mi
> pak immutable byl dobry???

Samozrejme se to da zavolat v jakemkoliv rezimu. K cemu by mi bylo
root sezeni, kdybych si nemohl menit atributy souboru podle potreby ?

Pokud jde o pruniky, muze IMHO nepovolany pristup udelat daleko vetsi
paseku nez zmenu nejakeho flagu.

Priste by to chtelo psat fakta a ne dojmy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s