Vykon Linuxu na Alphe

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 17 13:15:25 CEST 2000

On 17 Apr 2000, Alexandr Malusek wrote:

> Podrobnejsi informace bych musel najit na Webu, zhruba lze rict, ze
> SPECint95(_base95) a SPECfp95/_base95) testuji rychlost na zaklade
> numerickych vypoctu. Velmi proto zalezi na kvalite kodu produkovaneho
> kompilatorem. _Solidni_ testy vzdy uvadeji pouzitou verzi kompilatoru
> vcetne vsech voleb. Na
> http://www.alpha-processor.com/products/up2000-perf.asp jsem informace
> o pouzitych kompilatorech nenasel.
>
> Mate-li cas, podivejte se na domovske stranky organizace, ktera tyto
> testy provadi. Jejich reporty jsou podrobne.

Je to tak: na tom Tru64 maji svuj Compaq C kompilator, na Linux bude
zrejme normalni verze gcc. V tom bude zrejme ten rozdil.

Ale nebudte smutnej :), Dell s Pentiem III na 750 na NT kompilovany MS
Visual 6.0 ma 36,1 ve Specint95 a 25,1 ve Specf95.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |