LILO

Pondělí Duben 17 13:18:32 CEST 2000

landd na softline.sk (LandD) writes:

> Zvacsil som si particiu, na ktorej je nainstalovany linux.
> LILO som mal zapisane v superbloku. Teraz pri boote
> LILO nenabehne a zostane stat na LI.
> Pozeral som dostupne info, ale vsade som nasiel ako prepisat
> LILO v MBR, nie v superblocku.

Reseni uz bylo uvedeno, a tak mam jen terminologickou poznamku:
Primarni zavadec LILO se nezapisuje do superbloku, ale do prvniho
sektoru specifikovane partition. Proto jste tu informaci ani najit
nemohl. Superblok je datovy blok ext2fs (pripadne jinych FS), ktery
obsahuje informace o strukture tohoto FS.  S LILO nema nic spolecneho
a pokud byste do nej zapsal boot sektor LILO, poskodil byste ho.

Pozn: Pokud spusteni lilo nepomuze, pak muze byt problem s limitem
1024 cylindru.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR