Problem pri bootovani

Petr Lohnicky xlohnick na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 17 13:41:18 CEST 2000

Pri bootovani mi pocitac v momente, kdy normalne probiha fcsk na root
filesystem zahlasi [FAILED] a odkaze me do shellu. Problem je v tom, ze
pri tom fcsk je root namountovany. Kdyz jej v tom shellu odmountuji a
provedu fcsk, pak se odhlasim, tak se pocitac restartuje a chyba se
projevi znovu. Zatim to resim tak, ze bootuji z diskety (na vyzvu boot:
napisu linux), z diskety se natahne jenom jadro (to si nejsem jisty,
proste ty tecky..... :-) a pak vse jede z HDD naprosto bez problemu.

Zkousel jsem menit vsemozna nastaveni, ale nic nepomohlo. Problem
vznikl, kdyz jsem jednou pocitac vypnul misto klasickym shutdown -h now
pomoci GUI v std. prihlasovaci nabidce v RH 6.1 CZ (je to ta s G na
zacatku + dve pismenka, ktera jsem zapomnel).

diky za radu

--
		Petr Lohnický
(             http://www.fi.muni.cz/~xlohnick/              )