Askey Tview99 s FM tunerem a bttv878

rahowa na seznam.cz rahowa na seznam.cz
Pondělí Duben 17 14:17:34 CEST 2000

Mam RedHat 6.1,kernel 2.2,Sound Blaster 128 a Askey TV+FM kartu.
Mam nekolik potizi, ktere bych rad vyresil
1) V Xawtv nemuzu naladit ani jednu stanici,zvuk jde
2) V KDE mi nejdou sys. zvuky(jinak bez problemu)
3)Radio v Xawtv mi funguje jen pokud nastavim zapornou frekvenci a az pote kladnou frekvenci urcite stanice. Hrabal jsem se i ve zdrojacich, ale chybu jsem nenasel.

Nevim jestli jsem neudelal chybu pri kompilaci,instalaci Xawtv a vytvareni devices.

Zda se, ze ovladac bttv mi funguje dobre(patchnul jsem jadro podle hardware.penguin.cz)

Kdo mi poradi, aby vsechno jelo?

Patrik

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot