Re: Přítulný Linux - téměř vyřešeno

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Duben 17 15:52:54 CEST 2000

> Dobrý den,

     i vam
> soubor, ve kterém Outlook ukládá dopisy, a jal se hledat dopis s telefonním
> číslem. Bohužel ho ale nešlo otevřít. Chtěl jsem použít vi, ale to se
> zhroutilo ("Segmentation fault"). No, soubor měl 5,5 MB, asi to na něj bylo
> moc.

No moc to na nej urcite nebylo neni problem se soubory ani o radove destiky MB
vetsimi.

 Když se ale zhroutilo vi, asi nějak změnilo fonty, nebo co, a ukazovalo
> mi různé paznaky. Nešlo nic přečíst, a druhou konzoli jsem do příštího
> restartu odepsal. Musel jsem soubor nakonec prohlížet na třetí konzoli
> pomocí more. Nejde nějak konzoli říct, ať se restartuje, aby se fonty
> vrátily do původního tvaru?

reset :-))) ( nemyslim tim HW ale prikaz z shellu) coz by melo pomoci. Pokud ne
je tu brutalnejsi reseni najit pomoci 'ps axl' login od prislusne konzole a
poslat mu kill.

> Takže nakonec zůstávám u Debianu. I když působí o dost složitěji, než RH,
> zdá se mi takové solidnější. Doufám, že s Debianem trochu spřátelím, a
> budeme kamarádi. Ještě jednou Vám opravdu děkuji, asi bych to jinak
> nezvládl.

Ja pouzivam RH pres verze 5.2,6.0 i 6.1 a jsem spokojen. Pouzivam je pravda
vetsinou na znackovych pocitacich firmy DELL a COMPAQ i kdyz doma mi bezi RH6.0
v pohode na compu kterej jsem slepil z ruznych soucastek.

Pozdravem R.S.

PS: Nemate na tom pocitaci problem s HW ? Zkousel jste testovat pamet ?