mc a RPM

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Pondělí Duben 17 16:03:36 CEST 2000

SBa> Dne Po, 17 dub 2000 jste napsal(a):
SBa> Nepodařilo se vám nastavit RPMku, že je spustitelné?
SBa> Slávek.

Myslite neco jako MIME type v Xkach?
Ne o to nejde. O to jsem se nepokousel.

Prece kdyz v mc klepnete na RPM balicek, mel by mc do RPM balicku
vlezt jako do adresare. Tam by se mely nachazet soubory INSTALL a
UPGRADE. Na tech kdyz se klepne enter, tak by to melo provect budto
instalaci nebo upgrade, podle toho na ktery klepnu.

Toto mi funguje pouze po cerstve instalaci. Po nejake dobe (jeste jsem
nezjistil presne co je pricinou) to prestane fungovat.

M.)