keymap v X11

Michal Suchanek msuc8339 na lab.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 17 16:20:50 CEST 2000

> ->> 1. aby sa capslock zapinal a vypinal nie pri stlaceni capslock ale
> ->> Shift+capslck (strasne casto sa prelkepnem)
> ->>
> ->> 2. aby mi backspace posielalo kod backspace (a nechcem delete a nechcem a
> ->> nechcem !!!)
> mam tu len xmodmap. Ale studoval som doc co som nasiel a nic :(
Xkb je extension Xserveru. Utilitky pro manipulaci s klavesnici jsou napriklad
xkbcomp nebo setxkbmap. Ale me se to taky nepodarilo rozchodit :(
> pohral som sa s xmodmap... nic.
Nejake osvetleni toho, jak xmodmap je v manualu, v Czech-howto-...rpm a tady:
http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linux.html
Pomoci xmodmap se mi podarilo rozchodit cestinu, ale predefinovavat CapsLock
sem nezkousel.

--

	Michal.Suchanek na st.mff.cuni.cz