mc a RPM

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Duben 17 16:27:31 CEST 2000

Nemám na mysli mime typy, ale obyčejný atribut X v přístupových právech
souboru. Míval jsem s tím problémy například když jsem disketě s FATkou
nedal při mountování parametr noexec (stejně tak při mountování smbfs) -
soubory pak mají nastaven atribut spustitelný (v MC jsou pěkně zelené) a
pak se neotevírají jako adresáře, ale snaží se je spustit.

Slávek.