Přítulný Linux - X Windows

Pondělí Duben 17 20:18:56 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Zdravím,
>
> XF86Setup jsem vyzkoušel. Vypadá pěkně a vytvořil mi xf86config sám. Zatím
> jsem ho nechal při SVGA ovladači, zbytek ještě prozkoumám, a případně stáhnu
> nativní server. I když na S3 Virge mám dojem, že je přímo na CD.

S3 Virge, pokud chodi, je lepe nechat na SVGA.

> 1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a X
> startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste mě
> třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.

standardne se bootuje do runlevel 2, takze bud smazat /etc/rc2.d/S99xdm
(myslim). nebo ve slinku slo jeste nepsat nejaky option do konfiguraku, ale uz
fakt nevim.

> 2) Chtěl jsem vyzkoušel všechny manažery, které mi Debian nainstaloval, a
> zasekl jsem se při fwv95, nebo tak nějak. Nemůžu se z něj dostat ven,
> protože nikde není žádné menu, které by mi umožnilo tento manažer vyhodit.
> Alespoň mi, prosím Vás ukažte směr.
Pokud jste moc nekonfiguroval fvwm, tak
by mel mit polozku windowmanagers, kde se da zvolit, ktery chcece
prestartovat. Ctrl-Alt-BackSpace zrusi Xy a kdyz je znovu nastartujete, tak si
pak zvolte jiny.

				Petr Cech
P.S. existuje czdebian-l na debian.cz, info na http://www.debian.cz/
P.P.S. proc to^^^to uz neni pridane v Meta-FAQu, posilal jsem o aspon pred
	rokem :)
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> the UNIX trademark has changed hands so much no one is quite sure who really owns it anymore