supermount

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Duben 17 20:10:21 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:
 : Radovan Garabik <garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam> wrote:
 : ->  :> Ne. Vtip supermountu je v tom, ze zapisy nechachuje, takze kdyz flopina
 : ->  :> zhasne, tak ji klidne muzete vyndat, protoze je taky vlastne hned umountne.
 : ->  :>
 : ->  :> BTW co brani vzit ten patch od mandraku? A urcite se nekde na siti vali.

 : ->  : Pre automount:

 : ->  : V /etc/auto.master
 : ->  : /amnt   /etc/auto.misc -t 1 -o nosuid,noexec ...

 : ->  : timeout 1  snad  je postacujuci a  len co LED zhasne je  disketa
 : ->  : umountnuta ..

 : -> ... ibazeby zostal clovek v tom namountovanom adresari...
 : -> supermount to riesi

 : ako???

(super)mountuje sa nie medium, ale device (je na to termin "supermount", na rozdiel
od "mount"). No a potom ak kernel chce pristupovat k supermountnutemu
device, toto sa mountne, vykona sa prislusna operacia a device sa umountne
(mozno, detaily nepoznam). umountne sa aj vtedy ak zostal pouzivany nejaky
adresar - toto je analogicke prikazom
mkdir aaa; cd aaa; rmdir ../aaa
ktore je v kerneloch 2.2 uz mozne vykonat (v takomto poradi)

teda to je aspon moja predstava, zdrojaky supermountu som necital....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |