Nový maintainer Meta-FAQ (Was: Re: Přítulný Linux - X Windows)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Duben 17 22:20:38 CEST 2000

   From: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>
   Date: 17 Apr 2000 21:17:57 +0200

Ale Davide,

   > Protoze Yenya je RedHati potvora :-) Ja jsem mu to posilal taky, grrrr.

sám víš, že to s tím vůbec nesouvisí. Kdyby tam nebyl ten úsměv, škaredě bych
Ti nadal a poslal Tvoji adresu všem spammerům, které mám v databázi :-) Vezmi
Meta-FAQ, zkopíruj do Meta-FAQ.orig. Uprav Meta-FAQ, pošli Yenyovi diff a
čekej. Nebo se můžeš nabídnout jako maintainer Meta-FAQ, což je ještě
lepší. *David Rohleder nyní bude shromažďovat a upravovat Meta-FAQ, každý mu
pošlete nějaký odkaz :-)* A běda, jak zítra nebude nová verze, ty deb**ní zrůdo
(tím nemyslím debilní, vím že Tvá inteligence je mnohem, mnohem výše) :-))

A když už jsme tady tak terminologická poznámka k subjectu (už ve své historii
nemám původní mail, takže nevím, komu to poslat): systém X Window bývá mnohdy
nazýván velmi roztomilými názvy jako např. Xka, Xy, X Windows apod. Ale i
přesto je správným názvem X Window System (viz X(3) - BTW - nevíte, proč
manuálová stránka má v záhlaví X(1)?).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz