Přítulný Linux - X Windows

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Duben 17 22:36:27 CEST 2000

Miloš Prchlík <happz na volny.cz> wrote:

 : Dobry vecer.

 :>1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a X
 :>startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste mě
 :>třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.

 : Jestli se nepletu, tak by melo stacit zmenit default hodnotu runlevelu v
 : /etc/inittab. Xka startuji primo pri bootu pocitace, pokud je runlevel 5,
 : takze staci vybrat treba 3 :)

no neviem... nezavisi to na distribucii? ja mam debian a tam sa xserver
startuje aj v runleveli 5 aj v runleveli 3, dokonca aj v runleveli 2 ktory
mam ako default.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |