Askey Tview99 s FM tunerem a bttv878

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Duben 18 06:30:53 CEST 2000

Vemu to jeste jednou.
Vytvorite si soubor /etc/sysconfig/sound jako
"mustr" pouzijete /etc/sysconfig/soundcard a systemove
zvuky pojedou, nezapomnete nastavit prava pristupu.
Dan

Tady je priklad:
[dan na alvin dan]$ more /etc/sysconfig/sound
CARDTYPE=OPL3_SAX
[dan na alvin dan]$
[dan na alvin dan]$ ls -l /etc/sysconfig/sound
-rwxr-xr-x   1 root     root           18 Feb  4 14:11 /etc/sysconfig/sound