root bez hesla

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Pondělí Duben 17 09:13:23 CEST 2000

Zdarec jsvec na sitel.cz,

Streda Duben 12 2000 12:15, jsvec na sitel.cz =:-v =------------> All:
 j> je nejak mozne nabootovat linux do root shellu, kdyz neznam heslo ?
 j> Nejde mi o zadnou zlotrilost, jenom jsem zapomel rootovske heslo.
 j> Myslim, ze jsem tu kdysi cetl, ze to jde pomoci nejake volby LILO
 j> "neco", ale nemuzu to najit.
Sice tohle nevim, ale ja sem podobnou vec resil tak, ze sem si ten disk
mountnul do druhyho linuxu, kde sem heslo znal a prepsal to z
etc/passwd (pokud mas shadow, tak si to musis odpocitat, radky si
odpovidaji) a prepsal to do passwd toho mountnutyho (pripadne do
shadow).. Pak sem normalne zabootoval a heslo bylo v pohode...:) ..teda
pochopitelne, ze heslo bylo stejny, jako na tom druhym stroji.

Cauky
                                                  Honza đB-Q