Fetchmail (Was Re: Returned mail: Cannot send message within 5 days)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 18 10:10:04 CEST 2000

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Spravce newsove brany je v tom bez viny - tedy pokud mu
> nevycitate, ze nepouziva umelou inteligenci, aby rozpoznal entropii
> zprav.

No dobre, tak mozna ne spravce brany, ale nejaka hlavicka Errors-To:
nekde by to snad mohla vyresit, ne?

> Problem je ciste u uzivatele benes ci spravce jeho stroje; bylo
> mnohokrat v historii prokazano, ze fetchmail je nebezpecne reseni,
> je nutna spoluprace ISP (resp. spravce nadrazeneho stroje) a
> jakakoliv zmena konfigurace nadrazeneho stroje znamena nutnost
> rekonfigurace fetchmailu. Presto se najde spousta chudaku, kteri
> se pokouseji fetchmail pouzit (a spousta publikaci a ISP, kteri je v
> tom, chudaky, jeste podporuji!)...

Hmmm, ja pouzivam fetchmail ke stahovani posty z pop3, co je na tom
spatneho?

Oddeleni programu, ktery stahuje postu a predava ji lokalnimu SMTP
demonovi se mi jevi jako dostatecne dobre reseni. Nemusi se totiz
zabyvat ruznymi aliasy, prepisovacimi pravidly, ruznymi formaty
mailboxu, spoustenim .procmail atd.

Brno, Czech Republic