Přítulný Linux - X Windows

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Duben 18 09:35:42 CEST 2000

Milos Svasek <svasek na pvt.net> wrote:
 : Radovan Garabik wrote:

 :> Miloš Prchlík <happz na volny.cz> wrote:
 :>
 :>  : Dobry vecer.
 :>
 :>  :>1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a X
 :>  :>startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste mě
 :>  :>třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.
 :>
 :>  : Jestli se nepletu, tak by melo stacit zmenit default hodnotu runlevelu v
 :>  : /etc/inittab. Xka startuji primo pri bootu pocitace, pokud je runlevel 5,
 :>  : takze staci vybrat treba 3 :)
 :>
 :> no neviem... nezavisi to na distribucii? ja mam debian a tam sa xserver
 :> startuje aj v runleveli 5 aj v runleveli 3, dokonca aj v runleveli 2 ktory
 :> mam ako default.

 : V RH je to defaultne delane nasledovne:

 : 0 - halt (Vypnuti)
 : 1 - Single user mode
 : 2 - Multiuser, bez NFS (To same jako 3, pokud neni ve trojce zapnuta sit)
 : 3 - Full multiuser mode
 : 4 - neni obsazeno
 : 5 - X11
 : 6 - reboot

 : ... takze myslim, ze touzite po TROJCE :-))

no, ja asi nie :-)
a dokonca ani ten clovek co sa to pytal povodne
povodna otazka sa tykala debianu, a tam je default runlevel 2, a to ci sa
pusta xdm sa konfiguruje inde...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |