Portforwarding via ssh

Úterý Duben 18 09:55:07 CEST 2000

Jan Marek (jmarek na pf.jcu.cz) wrote:
: Dobry den,
:
: pokousim se propojit pomoci ssh dve masiny a nejak se mi to
: nedari, nejsem z toho moc moudry. Situace je takova:
:
: server: pocitac, na kterem je posta
: localhost: moje masina
:
: ja bych si chtel propojit svoji masinu na POP server. Zkousim to
: takto:
:
: ssh -l user -R 110:localhost:11000 server
:
: Vynada mi, ze nejsem root. Mozna si to predstavuju jako Hurvinek
: valku, a delam neco uplne jineho: proste bych rad, kdyby moje
: heslo nebehalo po siti v plain tvaru. Ale to bych asi presmeroval
: vsem?
:
: Dekuju za nakopnuti...

ssh -l user -L 11000:127.0.0.1:110 server
pokud chcete vedet co to znamena, tak man ssh

Leos Bitto