Debian 2.1 CZ/SK a GNOME

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Duben 18 11:15:23 CEST 2000

On Mon, Apr 17, 2000 at 10:59:49PM +0200, Petr Cech wrote:

> GNOME na techto CD, je NECHUTNE nechutny, padavy, nefunkcni, ... Proste v te
> dobe byl gnome dost beta. Radsi upgrade na potato :))

  Souhlasim, jestli mate pristup na internet, Debian 2.2 je uz nejakou dobu
  frozen (unstable->frozen->stable), nastavte /etc/apt/sources.list a potom
    apt-get update ; apt-get dist-upgrade
  a mate potato...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl