Ovladace karty Z-Com WL2420 nebo Planet WL??

Radek Hnilica radek.hnilica na moraviapress.cz
Úterý Duben 18 11:26:36 CEST 2000

	Dobry den,
pracuji (experimentuji) s radiovymi kartami WL2420 od fy Z-Com.
Narazil jsem na problemy s ovladaci.  Na webu fy Z-Com jsem sice
ovladace nasel, ale v pocitacich Compaq mi nechteli tyto karty
rozchodit.  Nakonec jsem sedl, a dopsal do tech ovladacu
modularizaci.  Po teto uprave, karty nastavim pomoci isapnp a pote
natahnu ovladac jako modul a reknu mu, kde presne karty sedi
(io,irq).  Takto jsem rozchodil spojeni mezipracovnou a obyvakem.
Vse fungovalo.  Pak jsem pripravil dva pocitace k experimentalnimu
nasazeni do terenu, a vsiml jsem si jedne nemile veci. Nekdy pri
bootu neni schopen ovladac nekterou kartu resetovat.  Puvodne se na
ni dokonce zasekl cely pocitac, ale po zapsani ladicich hlasek do
modulu se mi uz nezastavuje, nicmene stane se ze reset neprobehne a
karta nekomunikuje.  Nemate nekdo s temito kartami zkusenosti, nebo
nejaky kontakt na nekoho kdo se v nich lepe vyzna.

Karty maji SUTRO v. 2.0.4 - 2.0.6, starsi SUTRO v 1.3 jsem nesehnal.
Radek Hnilica
MORAVIAPRESS, a.s.
U pony 3061
690 02 Breclav
tel.:+420-627-305 114
fax:+420-627-321 728
e-mail: Radek.Hnilica na MORAVIAPRESS.cz