Fetchmail (Was Re: Returned mail: Cannot send message within 5 days)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 18 11:32:45 CEST 2000

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Maily se bouncuji na MAIL FROM a nikdy jinak (RFC 821).
> Bohuzel fetchmail, je-li spatne nakonfigurovan, zadne MAIL FROM
> nezrekonstruuje.

To je ovsem chyba konfigurace, ne fetchmailu.

> V okamziku, kdy vas ISP zmeni konfiguraci a vy zacnete postu
> bouncovat (nebot nepoznate, ze byla urcena vam), na to prijdete.

To nechapu v pripade POP3. Proste stahnu postu a predam k lokalnimu
doruceni. Nevim, co na tom muze provider zmenit.

> A proc ten POP3 mezikrok? Proc to nepredat jako SMTP?

treba:
1) poskytovatel dava POP3 zadarmo, ostatni za penize
2) stahuji si postu od freemailove sluzby

Brno, Czech Republic