Jak zapnout HW komprimaci na DAT mechanice

Radek Hnilica radek.hnilica na moraviapress.cz
Úterý Duben 18 11:37:13 CEST 2000

	Dobry den,

po case jsem zjistil, ze mam problemy se zalohovanim, neb se mi
nevejde svazek na pasku.  Pritom paska ma 12/24GB a svazek jen 17GB.
I dospel jsem k nazoru, ze pri archivovani neprobiha HW komprimace na
mechanice. K zalohovani pouzivam tar ve scriptu asi takto # tar -cvf
/dev/st0 /data /home /etc ... |gzip -9 >/root/log/paska.gz

Nevite nekdo jak zapnout HW kompresi?  Hledal jsem, hledal a nic
nenasel.  Softwarove se mi to komprimovat nechce, preci jen je to
dost velke, uz tak trva zaloha cca 3 hodiny.

V adresari /dev jsem nasel ruzne varianty st0 jako: /dev/st0
/dev/st0a /dev/st0l /dev/st0m Ale nikde jsem nenasel co znamenaji a
experimentovat se mi na serveru nechce.

Radek Hnilica
MORAVIAPRESS, a.s.
U pony 3061
690 02 Breclav
tel.:+420-627-305 114
fax:+420-627-321 728
e-mail: Radek.Hnilica na MORAVIAPRESS.cz