KMail & prilohy mailov

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Duben 18 11:44:18 CEST 2000

Obávám se, že KMail uuencode prostě neumí (zatím). Nicméně pokud mi
přijde v emailu více souborů a použiji vámi popsaný postup (uložení &&
uudecode), tak mi uudecode rozbalí pouze první. Pak musím text emailu
otevřít, první soubor vyhodit && znovu uudecode, atd. Ale to je problém
uudecode (ne KMailu).

Slávek.