Fetchmail (Was Re: Returned mail: Cannot send message within 5 days)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 18 12:41:01 CEST 2000

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> To je chyba toho, ze pres POP3 se informace nepredavaji. Takze
> si je pokousite predat pres RFC822 hlavicky, ale na to neexistuje
> standard.

Ja mam takovou konfiguraci

poll server protocol pop3 timeout 60
        user davro password xxxsdfsdf, is davro na klient here ;

to bych rekl, ze definuje, ze posta stazena ze serveru se preda s
adresou davro na klient v obalce.

> Takze se ptam: Z ceho fetchmail pozna, komu ma byt mail
> dorucen? (Z nestandardni RFC822 hlavicky.) Z ceho fetchmail
> pozna, kam ma byt mail bouncovan? (Z nepovinne RFC822
> hlavicky.)

Prave proto jsem chtel, aby tam ta nepovinna hlavicka byla.

> Pokud se jedna z techto hlavicek zmeni (ISP upgradoval
> procmail, nebo treba presel z sendmailu na qmail), ma vas
> fetchmail smulu.

? Copak ISP meni hlavicky v dopisech?

> Predpokladam, ze kdyz pouzivate fetchmail a ne mutt, pripojujete
> podsit.

Ne. Nevim, proc bych mel pouzivat mutt. Mam proste nekolik mailboxu,
ze kterych si stahuji postu k sobe. Je na tom neco divneho?

> V tom pripade mam pocit, ze jak #1 tak #2 jsou setreni na
> nespravnem miste. Mimochodem, jak presmerujete domenu
> (podsit) na freemail? [Pokud mate jen jeden mailbox, nikoliv podsit,
> pak nema fetchmail problem; proste na co prijde, da do mailboxu.
> Ovsem v tom pripade to _nepredava_k_lokalnimu_doruceni_. O tom
> predavani mluvim.]

Ja to opravdu nepouzivam na takove veci. Ostatne ten dotycny, ktery
zpusobuje tu chybu jej take pouziva zrejme pouze na stazeni jednoho
mailboxu.

Kdybych chtel posilat celou domenu, tak se urcite daji do mailboxu
davat i obalky. Ovsem nejlepsi reseni je spise ETRN nebo UUCP nebo (uz
nevim jak se to nestandardni reseni u qmailu jmenuje).

Brno, Czech Republic