OT: HW pro webserver

Petr Klima klima na pal.skm.vutbr.cz
Úterý Duben 18 13:05:10 CEST 2000

Zdravim,
jde o to, ze tahle konference je o linuxu a ne o HW. Je nepodstatne, jaky OS na
tom serveru pojede (Linux na 99%). Poslal jsem to sem z toho duvodu, ze nevim,
kde jinde bych se zeptal. Navic, tady je hodne lidi, kteri delaji webmastery
nebo neco podobneho a ti budou neco vedet o potrebnem HW.

Petr Klima