RedHat # Debian

Úterý Duben 18 14:18:15 CEST 2000

pospa na klara.pef.zcu.cz napsal:
> Chci instalovat novej server a nevim pro co z vyse uvedeneho se
> rozhodnout. Co by jse mi doporucily, pripadne jestli nevite kde bych mohl
> najit nejake srovnani mezi nimi.

Na toto tema se tady (doufam) nerozbehne diskuse, co je lepsi. V archivu by
bylo mozne najit nekolik diskusi na toto tema.
Po clanku porovnavajici distribuce ne z hlediska instalace, ale nasledneho
provozu jsem se pidil, ale kde nic, tu nic. :(

				Petr Cech
P.S. za signaturu nemuzu, je automaticky generovna :))
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<vaidhy> Debian - It is all about choice, baby!!