Přítulný Linux - X Windows

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Duben 18 13:35:54 CEST 2000

Milos Svasek <svasek na pvt.net> wrote:
 : Radovan Garabik wrote:

 :> no, ja asi nie :-)
 :> a dokonca ani ten clovek co sa to pytal povodne
 :> povodna otazka sa tykala debianu, a tam je default runlevel 2, a to ci sa
 :> pusta xdm sa konfiguruje inde...

 : To samozrejme vim, ja jen psal, jak je to defaultne v RedHatich distribucich, jen
 : pro vysvetleni.
 : Zda se, ze jste tento fakt prehledl ... :-)

neprehliadol, a neprehliadol som ani vetu
"... takze myslim, ze touzite po TROJCE :-))"
a na vyjasnenie som povedal ze po trojke netuzim :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |