Squid log chroust

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Úterý Duben 18 16:27:09 CEST 2000

On Tue, 18 Apr 2000, Zdenek Pizl wrote:

> a neni lepsi pouzit najaky IPacounting, kdyz uz tam asi mate firewall a
> maskaradu, treba balik ipac. Pouzivam a jsem vcelku spokojen. Squida
> nechte spat ;-)

ee.

Ja vas chapu, u sebe samozrejme pouzivam reseni o kterem pisete. Nicmene v
jine (dost velke) firme v soucasne dobe pouzivaji jakousi novelovskou
cache a maji tam uzivatele ktery jim neustale zahlcuje linku. bohuzel ten
novel (alespon ve verzi kterou tam maji) neni schopen podobny report na
jeho dopadeni podat :)

Proto mi jako nejjednoduzsi reseni prijde tenhle stroj na chvilku vymenit
za squida. Log obsahujici potrebne udaje dava, staci mi jen je schroupnout
do reportu tak jak jsem psal.

na

http://www.squid-cache.org/Scripts/

je sice nepreberne mnozstvi chroustacu ale prijde mi ze vsechny delaji
vsechno mozne jen ne to co potrebuji ja :-)

vazne nikdo nevite, nemate napsane, nemate zapomenutou opsnu e calamarisu
atd ?

Toz to si to tedy asui napisu :-)

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net