qmail + imp

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Duben 18 16:43:36 CEST 2000

On 18/04/2000, ktunka na zsprazska.oknet.cz wrote:

> Po nahrazeni programu smail qmailem mi prestal fungovat IMP.
> Je mozno tyto dva programy provozovat dohromady
> a jak pripadne nastavit IMP?

Co znamena nafunguje? Nejde cist zpravy? Nejde odesilat? Nebo jeste neco
jineho?

Pokud nejde cist, bude asi problem v tom, ze qmail defaultne dorucuje do
Maildiru, misto mailboxu, takze budete potrebovat IMAP server, ktery
Maildiru rozumi. Coz je treba Courier-IMAP
(http://www.inter7.com/courierimap/).

Pokud nejde odesilat, asi jste zapomnel nastavit cestu k sendmailu
v IMPu zmenit na qmail-inject (nebo udelat patricny link na emulaci
sendmailu z qmailu).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi