Jak v jadre (modulu) pockat nekolik ms ci s

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Duben 18 17:17:15 CEST 2000

Zdravim!

> 	Prekopavam ovladac k WL2420 a potreboval bych nahradit cekaci smycky
> nejakym korektnim zpusobem.  Nemuze mne nekdo odkazat na nejaky zdroj
> informaci?.  Ovladac skousim v 2.0.38 a planuji (resp. je to nutnost)
> jej upravit pro 2.2.x.

Ja myslim, ze psat ovladace pro 2.0.38 uz je v dnesni dobe preci jen
anachronismus a ze by bylo rozumnejsi rovnou prejit pod 2.2.x, kde se
da cekani zaridit velice snadno:

	current->state = TASK_INTERRUPTIBLE;
	schedule_timeout(HZ*pocet_sekund);

Pokud nechcete, aby byl driver behem cekani prerusitelny signalem,
staci misto TASK_INTERRUPTIBLE pouzit TASK_UNINTERRUPTIBLE.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A sine curve goes off to infinity or at least the end of the blackboard."