qmail + imp

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Duben 18 17:59:17 CEST 2000

On Tue, Apr 18, 2000 at 05:55:56PM +0200, Ferdinand Prantl wrote:

>   Na 99% je to v IMAPu, ne IMPu. qmail standardne pouziva mailbox
>   /home/$USER/Mailbox, kdezto smail /var/spool/mail/$USER. Musite

  Jen jsem zapomnel, pokud pouzivate maildir a ne mailbox, zkuste
  cyrus-imap, nevim, jestli to umi nejaky jiny, ale na webu qmailu
  jsou maildir patche i na klasicky imap 4.7.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl