jak snadno zatuhnout linux

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Duben 18 18:16:32 CEST 2000

Milos Prudek <prudek na nembv.cz> wrote:
> staci prerusit dodavku proudu do ZIP (paralel) za chodu. Totalni vytuh,
> mys v X se prestane pohybovat, nereaguje na ctrl-alt-backspace. Je to
> normalni?

Neni. Mne se vylomila vidlice ze zdroje k ZIPce, takze to ruzne vaklovalo.
Pritom se zipka vzdycky odmountovala, ale nikdy to nezatuhlo. Jinak dost
dlouhou dobu (pravda, nekdy v letech 1997-98) jsem prenasel paralelni ZIP
jednotku mezi skolou a domovem. Po odmoutovani jsem normalne vytahl
paralelni kabel z pocitace a mechaniku odnesl. Nepamatuji si, ze by to
nekdy zatuhlo. Totez ted delam se SCSI JAZem. Pokud nebyla jednotka
pripojena pri bootu, staci dat pred mount
echo "scsi add-single-scsi 0 0 4 0" > /proc/scsi/scsi

To takhle prehravani videa (MPEG, MOV) z JAZu pripojeneho k AHA 1542, to se
mi Linux kouse spolehlive. Pri prehravani z CD-ROM nebo ve Windows :-( to
funguje bez problemu.

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229